اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آموزش از راه دور نیازمند تهیه زیرساخت‌ها

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است و در حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

آموزش از راه دور نیازمند تهیه زیرساخت‌ها

خلیل رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهارد کرد: این روزها در دورانی که کرونا زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، هستند کسانی که دل در گرو خدمت به خلق خدا نهاده و تمام سختی‌های را با جان و دل خریده و از کوچک‌ترین خدمت به خلق نگذشته‌اند.

وی افزود: لیلا صداقت معلم فداکار و ایثارگر بخش دلبران قروه برای دانش‌آموزان با نیاز ویژه ذهنی پایه ششم دوره ابتدایی مدرسه سمیه که امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این معلم خلاق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست فرآیند آموزش و یادگیری را در راستای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی ادامه می‌دهد.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یادآور شد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است و در حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

رنجبر گفت: همچنین برای تداوم آموزش در مناطق محروم و روستاها که دانش‌آموزان به فضای مجازی دسترسی ندارند محتوای آموزشی در قالب بسته‌های آموزشی، درسنامه و... تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

 

وی بیان داشت: از آنجائیکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم  می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر بسزایی داشته باشد ،فداکاری و ایثار این معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول